Aston Martin AM-RB 001 Hypercar με 402 km/h τελική ταχύτητα

Το AM-RB 001, το hypercar που εξελίσσουν από κοινού η Aston Martin με την Red Bull είναι το ένα από τα δύο αυτοκίνητα που ο πλανήτης αναμένει με τεράστιο ενδιαφέρον. Το άλλο είναι το hypercar της Mercedes-AMG με τεχνολογία από την F1 και απόδοση 1.000 ίππων από δίλιτρο κινητήρα.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το AM-RB 001 θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2017 και θα αρχίσει να παράγεται από το 2018. Και ότι θα πιάνει 402 km/h τελική ταχύτητα. Ο ίδιος ο Adrian Newey, o τεχνικός γκουρού της F1, θέλει να βάλει την σφραγίδα του στην αυτοκινητοβιομηχανία. Και να πάρει ο ίδιος και το αυτοκίνητό του στην Ιστορία την θέση που σήμερα κατέχουν ο Gordon Murray και η McLaren F1. «Ψάξαμε και βρήκαμε μία λύση που δεν είναι συμβιβασμός για καμία από τις δύο πτυχές του χαρακτήρα του αυτοκινήτου», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού Marek Reichman, εννοώντας την εξωπραγματική απόδοση από τη μία και την δυνατότητα να κυκλοφορεί κανονικά στον δρόμο από την άλλη. Ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας θα έχει χωρητικότητα μεταξύ έξι και επτά λίτρων. Και θα στροφάρει ως τις 9.500 rpm. Η περιεχόμενη γωνία του V θα είναι μεγαλύτερη της συνηθισμένης των 90 μοιρών, ώστε να επιτευχθεί χαμηλότερο κέντρο βάρους. Το μπλοκ θα είναι αλουμινένιο και τα ψηλότερα τμήματα όπως τα καπάκια θα κατασκευάζονται από ανθρακονήματα. Ένα σύστημα KERS που θα δίνει επιπλέον ώθηση 80 ίππων. Το γεγονός ότι το ηλεκτρικό μοτέρ θα έχει μικρή συνεισφορά στην συνολική απόδοση οδηγεί την Aston Martin στο να χαρακτηρίζει το αυτοκίνητο σκέτο… hypercar, και όχι υβριδικό hypercar.
Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται από ανθρακόνημα, τιτάνιο, αλουμίνιο και μαγνήσιο. «Δεν θα υπάρχει ούτε ένα κομματάκι ατσάλι», δήλωσε ο Marek, υπογραμμίζοντας την χρήση εξωτικών υλικών για την μείωση του βάρους. Υπαινίχθηκε την ύπαρξη ενός συστήματος DRS όπως στη F1, αλλά και ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί να αναπτύξει 4,5 g πλευρικής επιτάχυνσης.
Κάθε ένα από τα 150 αντίτυπα που θα κατασκευαστούν θα είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του οδηγού-ιδιοκτήτητη του. Η πεταλιέρα, το κάθισμα, η κολώνα του τιμονιού, όλα θα είναι προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις του. Η παθητική ασφάλεια είναι προτεραιότητα για την εταιρεία. «Το σασί είναι τόσο άκαμπτο που μας επιτρέπει να φτιάξουμε μία ζώνη απορρόφησης της ενέργειας πρόσκρουσης περιμετρικά της βασικής δομής», δήλωσε ο Marek, στον οποίο δεν αρέσει καθόλου το γεγονός ότι θα πρέπει να διαλύσουν ένα αυτοκίνητο για τις πραγματικές δοκιμές πρόσκρουσης. Ξεκαθάρισε πάντως ότι το πρωτότυπο που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι κατά 95% η τελική μορφή του αυτοκινήτου.drive.gr
<object class="BLOG_video_class" contentid="98820a4126050864" height="266" id="BLOG_video-98820a4126050864" width="320"></object></div>

Comments