Χτίσε την τέλεια πλάτη με 5 απλές ασκήσεις

Το καλοκαίρι έφτασε και ποια γυναίκα δε θέλει να αισθάνετε καλά με το σώμα της, ώστε να μπορεί να το αναδεικνύει και να φορά ότι της αρέσει.
Μιας και το ύφασμα τους μήνες του θέρους λιγοστεύει, αποκαλύπτονται όλο και πιο πολλά σημεία του σώματος και ένα από αυτά είναι συνήθως η πλάτη.



Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε 5 απλές ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να έχετε μια δεμένη και ίσια πλάτη, που θα εντυπωσιάσει τους πάντες.
1. Λαιμός και κεφάλι: Κολλήστε με την πλάτη σε έναν τοίχο, ξεκινώντας από το χαμηλότερο σπόνδυλο. Πρώτη θα ακουμπήσετε την ουρίτσα και μετά θα ανέβετε σιγά σιγά κουβαράκι μέχρι τον τελευταίο σπόνδυλο. Έπειτα σκύψτε το κεφάλι σας αργά προς τα μπροστά, τεντώνοντας το πίσω μέρος του αυχένα και μετά τραβήξτε το με τον ίδιο τρόπο προς τα πάνω, στην οροφή. Καθόλη τη διάρκεια της άσκησης θα πρέπει να νιώθετε τράβηγμα στον αυχένα.

2. Το πάνω μέρος της πλάτης: Σταθείτε μπροστά από έναν τοίχο, με τα χέρια παράλληλα και διπλωμένα στο ύψος των ώμων και τις παλαμες να βλέπουν στο στήθος σας. Έπειτα τραβήξτε τα πίσω, μέχρι οι αγκώνες σας να ακουμπήσουν στον τοίχο. Επαναλάβετε αρκετές φορές.

3. Ώμοι: Κολλήστε την πλάτη σας στον τοίχο και αρχίστε να τραβάτε μπροστά τον αριστερό ώμο, με το δεξί να πιέζεται πάνω του. Επαναλάβετε το ίδιο και για το δεξιό ώμο.

4. Μέση: Πιέστε την πλάτη σας σε έναν τοίχο και έπειτα σιγά σιγά λυγίστε τα γόνατα σας για να κατέβετε, σχηματίζοντας ορθή γωνία. Κολλήστε τη μέσα σας πίσω λυγίζοντας το πάνω μέρος της πλάτης σας, ενώ σφύγγετε τους μυς του στομαχιού σας. Σιγά Σιγά τεντώστε μπροστά το δεξί σας πόδι, έχοντας τη μέση σας κολλημένη στον τοίχο. Για περισσότερο τράβηγμα, βάλτε τα χέρια τους γοφούς και πιέστε τους προς τα κάτω. Σε περίπτωση που νιώσετε πόμο στη μέση σας, μην κάνετε αυτήν την άσκηση.

5. Ουρίτσα: Κολλήστε την πλάτη σας στον τοίχο, με τα πόδια σας να βρίσκονται 35-40 εκατοστά πιο μπροστά. Αρχίστε να πλησιάζετε σιγά σιγά τους γλουτούς προς τον τοίχο, μέχρι το σημείο που μπορείτε. Το χαμηλότερο μέρος της πλάτης σας θα πρέπει να βρίσκεται κολλημένο εκεί και δεν θα πρέπει να αισθάνεστε δυσφορία κατά τη διάρκεια της άσκησης. Επαναλάβετε αρκετές φορές.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
★  ★ ° ☾ ☆ ¸. ¸  ★  :.  . • ○ ° ★  .  * . .  ¸ .   °  ¸. * ● ¸ .    ° ☾ °  ¸. ● ¸ .  ★ ° :.  . • °   .  * :. .* ● ¸     ° ☾ °☆  . * ¸.   ★ ★ ° . .    . ☾ °☆  . * ● ¸ .° ☾ ★ °● ¸ .   ★ ° :.  . • ○ ° ★  .  * .° ☾ ☆ ¸. ¸  ★    . • ○ ° ★  .  * . .  ¸ .   °  ¸. *★  ★ ° ☾ ☆ ¸. ¸  ★  :.  . • ○ ° ★  .  * . .  ¸ .   °  ¸. * ● ¸ .    ° ☾ °  ¸. ● ¸ .  ★ ° :.  . • °   .  * :. .* ● ¸     ° ☾ °☆  . * ¸.   ★ ★ ° . .    . ☾ °☆  . * ● ¸ .° ☾ ★ °● ¸ .   ★ ° :.  . • ○ ° ★  .  * .° ☾ ☆ ¸. ¸  ★    . • ○ ° ★  .  * . .  ¸ .   °  ¸. *. * ● ¸ .° ☾ ★ °● ¸. •★  ★ ° ☾ ☆ ¸. ¸  ★  :.  . • ○ ° ★  .  * . .  ¸ .   °  ¸. * ● ¸ .    ° ☾ °  ¸. ● ¸ .  ★ ° :.  . • °   .  * :. .* ● ¸     ° ☾ °☆  . * ¸.   ★ ★ ° . .    . ☾ °☆  . * ● ¸ .° ☾ ★ °●