Η Sinead O’ Connor σκέφτεται την αυτοκτονία

Το γύρο του διαδικτύου κάνει το σπαρακτικό βίντεο που δημοσίευσε στο facebook η Sinead O’ Connor.


Η διάσημη τραγουδίστρια, κάνει μια εξομολόγηση που ραγίζει καρδιές. Σε 12 συγκλονιστικά λεπτά περιγράφει τι περνάει λόγω της διπολικής διαταραχής. Με δάκρυα στα μάτια αποκαλύπτει πως είναι τελείως μόνη της, σκέφτεται την αυτοκτονία καθημερινά και ζει στο δωμάτιο ενός μοτέλ κάπου στο New Jersey.

«Είμαι τελείως μόνη μου. Δεν υπάρχει κανένας στη ζωή μου εκτός από τον γιατρό μου, τον ψυχίατρό μου - τον πιο γλυκό άνθρωπο στον πλανήτη, ο οποίος μού λέει ότι είμαι η ηρωίδα του, και αυτό είναι το μοναδικό πράγμα που με κρατάει ζωντανή αυτή τη στιγμή...Και είναι κάπως αξιολύπητο», τονίζει η τραγουδίστρια που υποστηρίζει ότι έφτιαξε αυτό το βίντεο για να ευαισθητοποιήσει τους ανθρώπους γύρω από τις ψυχικές ασθένειες. 

Η τραγουδίστρια εξηγεί πως η πνευματική ασθένεια είναι κάτι σαν κυνήγι μαγισσών και ξαφνικά όλοι υποτίθεται ότι σε νοιάζονται και σε φροντίζουν, ενώ στην πραγματικότητα σου συμπεριφέρονται σαν σκουπίδι.
«Αν μπορούσα θα είχα φύγει, θα πήγαινα να βρω τη μητέρα μου. Έχω ψυχολογικά προβλήματα και δεν με φροντίζει κανείς», λέει στη συνέχεια.

Υπενθυμίζεται πως η O'Connor η οποία είναι μητέρα τεσσάρων παιδιών είχε μιλήσει για το πρόβλημά της από το 2007 λέγοντας στην τηλεπαρουσιάστρια Όπρα πως σκεφτόταν την αυτοκτονία ενώ έπαιρνε φάρμακα.

Τον περασμένο Μάιο όλοι πίστεψαν πως έβαλε τέλος στη ζωή της όταν χάθηκαν τα ίχνη της μετά από βόλτα που πήγε με το ποδήλατο της.

Οι θαυμαστές της τραγουδίστριας μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο εξέφρασαν τη λύπη τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Κάθε βράδυ πέφτω στο κρεβάτι και ανησυχώ για σένα. Το πρωί ξυπνάω και συνδέομαι στο facebook για να δω αν έχουμε κάποιο νέο σου», έγραψε ένας από τους φαν της.

Ένας άλλος έγραψε: «Μήνυμα προς τα παιδιά της O'Connor: Πρέπει να βοηθήσετε τη μητέρα σας, κλαίει για εσάς. Συγχωρέστε τη για ό,τι έχει κάνει και δώστε της μια αγκαλιά».

<object class="BLOG_video_class" contentid="6ff736d8116c0e10" height="266" id="BLOG_video-6ff736d8116c0e10" width="320"></object>

Comments