Έρωτας με την πρώτη ματια;

"Άραγε υπάρχει αυτό που λένε έρωτας με την πρώτη ματιά; Γίνεται να δούμε για ένα δευτερόλεπτο κάποιον και χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα για εκείνον να κολλήσει το μυαλό μας σε εκείνον; Και αυτό θα είναι ικανό να μας κάνει να μη θέλουμε τίποτα και κανέναν άλλον;;". Αυτές οι ερωτήσεις ήταν στο μυαλό μου για χρόνια αναπάντητες χωρίς να με απασχολεί ιδιαίτερα συχνά να τις λύσω. Απλά διαφωνούσαμε με
φίλες μου στα καφέ λέγοντας αερολογίες, μιας και οι περισσότερες από εμάς ερωτευόμασταν αφού γνωρίζαμε λίγο τον άλλον. Το να σου λυθούν όμως αυτές οι απορίες παίρνει μόνο ένα δευτερόλεπτο κι έπειτα το καταλαβαίνεις. Υπάρχει, απλά δεν μπορείς να το παραδεχθείς. Όμως υπάρχει!!!!

Μου πήρε ένα δευτερόλεπτο να κοιτάξω το πρόσωπο του για να ξεχάσω όλα τα υπόλοιπα ανδρικά πρόσωπα που είχα στο μυαλό μου. Ήταν υπερβολικό και δεν το παραδέχτηκα για καιρό, χωρίς να αναφέρω τίποτα σε κανέναν. Δεν γνωριζόμουν μαζί του, τον ήξερα μονάχα φατσικά και σαν όνομα, δεν έπρεπε να νιώθω τόσο ενθουσιασμένη όποτε τον κοιτούσα. Πέρασα για μεγάλο διάστημα μια φάση άρνησης, κι έπειτα κατάλαβα ότι όσο το εμπόδιζα τόσο μεγαλύτερη εμμονή μου γινόταν...

Τον είχα ψάξει παντού και πλέον περνούσα αμέτρητες ώρες κρυφά στο κινητό μου να χαζεύω τα προφίλ του στα διάφορα social media. Είχα γίνει stalker χωρίς να εμφανίζομαι πουθενά στη ζωή του ήξερα πλέον τα πάντα σχεδόν για εκείνον, που έμενε, που έβγαινε, τι έκανε στον ελεύθερο του χρόνο. Αλλά δεν ήξερα πως να τον πλησιάσω. Κόντευα να τρελαθώ και τελικά το είπα σε 2-3 άτομα. Δύσκολα με κατάλαβαν ή έκαναν πως με κατάλαβαν, για να μην αισθάνομαι τόσο άσχημα με όλο αυτό. Η μια φίλη μου προσπαθούσε πραγματικά να με βοηθήσει και το έκανε ως έναν βαθμό.

Το αν τον γνώρισα τελικά ή όχι, και πως εξελίχθηκε η ιστορία δεν είναι του παρόντος θέματος, απλά και μετά από διάφορα άλλα που έγιναν κατάλαβα ότι ο έρωτας και η λογική δεν πάνε πακέτο και όταν υπάρχει το πρώτο κινδυνεύει το μυαλό μας. Ο έρωτας με την πρώτη ματιά ίσως για πολλούς να είναι αμφισβητήσιμος, για μένα όμως όχι απλά υπάρχει αλλά είναι ένα συναίσθημα που με έκανε να αλλάξω όλο τον τρόπο σκέψης μου.
Υ.Γ. Μη φοβάστε τις επιθυμίες σας, δε θα προκαλέσουν το κακό που προκαλούν τα απωθημένα! 

Comments