Το Honda S2000 το γνωρίσαμε ως το roadster με το οποίο η Honda έκανε επίδειξη δύναμης όσον αφορά την τεχνογνωσία της στα ατμοσφαιρικά μοτέρ πίσω στο 2000. Με την ίδια λογική λοιπόν το νέο μοντέλο, ίσως κάνει και πάλι επίδειξη δύναμης, αυτή τη φορά όμως στην υβριδική τεχνολογία, όταν και θα παρουσιαστεί το 2018.
Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα διαβάζουμε τις τελευταίες ώρες, το μελλοντικό S2000 θα είναι υβριδικό. Θα διαθέτει μοτέρ εσωτερικής καύσης στο κέντρο και ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα. Αρχιτεκτονική την οποία η ιαπωνική μάρκα έχει επιλέξει τόσο για το νέο NSX όσο και για το μικρό S660.
Ο διάδοχος του S2000 δεν είναι σίγουρο πως θα είναι roadster, καθώς πολλοί είναι αυτοί που κάνουν λόγο για coupe αμάξωμα αν και εμείς θεωρούμε βέβαιο πως το μοντέλο θα έχει τη μορφή και των δύο εκδόσεων.
Όσον αφορά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε προς το παρόν. Θεωρούμε λοιπόν εξαιρετικά πιθανό να εφοδιάζεται με τούρμπο μοτέρ 1,5 λτ. βενζίνης το οποίο σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα θα αποδίδει περίπου 300 ίππους. Νούμερο πολύ καλό το οποίο θα συνδυάζεται με εξαιρετικές επιδόσεις κατανάλωσης.
Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα διαβάζουμε τις τελευταίες ώρες, το μελλοντικό S2000 θα είναι υβριδικό. Θα διαθέτει μοτέρ εσωτερικής καύσης στο κέντρο και ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα. Αρχιτεκτονική την οποία η ιαπωνική μάρκα έχει επιλέξει τόσο για το νέο NSX όσο και για το μικρό S660.
Ο διάδοχος του S2000 δεν είναι σίγουρο πως θα είναι roadster, καθώς πολλοί είναι αυτοί που κάνουν λόγο για coupe αμάξωμα αν και εμείς θεωρούμε βέβαιο πως το μοντέλο θα έχει τη μορφή και των δύο εκδόσεων.
Όσον αφορά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε προς το παρόν. Θεωρούμε λοιπόν εξαιρετικά πιθανό να εφοδιάζεται με τούρμπο μοτέρ 1,5 λτ. βενζίνης το οποίο σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα θα αποδίδει περίπου 300 ίππους. Νούμερο πολύ καλό το οποίο θα συνδυάζεται με εξαιρετικές επιδόσεις κατανάλωσης.
Comments