Μόνο φέτος και μόνο στις ΗΠΑ, 164 διαφορετικοί προγραμματιστές εφαρμογών έβγαλαν με τον τρόπο αυτό το πρώτο τους εκατομμύριο.Είναι δυνατό να δημιουργήσετε μια επιχείρηση εκατομμυρίων δολαριων πουλώντας απλώς εφαρμογές για iPhones και iPads μέσω
του App Store της Apple ή αντίστοιχα για smartphones μέσω του Google Play; Όπως αποδεικνύεται, ναι και μάλιστα οι περιπτώσεις δεν είναι λίγες.
Μόνο φέτος και μόνο στις ΗΠΑ, 164 διαφορετικοί προγραμματιστές εφαρμογών έβγαλαν με τον τρόπο αυτό το πρώτο τους εκατομμύριο, σύμφωνα με νέα ανάλυση από την Sensor Tower, εταιρεία ερευνών που επικεντρώνεται στις εφαρμογές των App Store και Google Play.
Ωστόσο το κατάστημα εφαρμογών της Apple αποδεικνύεται πιο προσοδοφόρο εν συγκρίσει με αυτό της Google, αφού στην τελευταία περίπτωση μονο 88 εκδότες εφαρμογών κατάφεραν να τζιράρουν πάνω από εκατομμύριο μέσω του Google Play στις ΗΠΑ το 2018.Το γεγονός μεταφράζεται από την αγορά ως απόδειξη πως παρά την κατά πολύ επικριμένη μείωση 30% των αγορών εντός εφαρμογών και μερικούς αιθαίρετους κανόνες που υιοθέτησε τελευταία η Apple, είναι ακόμα δυνατό να δημιουργηθεί μια πραγματικά κερδοφόρα επιχείρηση στο App Store. «Το αναπτυσσόμενο οικοσύστημα του App Store είναι υπεύθυνο για πάνω από 1,5 εκατομμύρια αμερικανικές θέσεις εργασίας», ανέφερε η Apple σε δελτίο τύπου της νωρίτερα μέσα στο μήνα.
«Ο αριθμός των εκδοτών εφαρμογών που έβγαλαν το πρώτο τους εκατομμύριο ή και παραπάνω μέσω του App Store σημείωσε αύξηση κατά περίπου 15% το 2017, με 143 εφαρμογές να πετυχαίνουν το ορόσημο.
Και μιας και ο νους των περισσοτέρων πηγαίνει στις εφαρμογές παιχνιδιών - πράγματι το 33% των προγραμματιστών έγιναν εκατομμυριούχοι πουλώντας παιχνίδια - υπήρξαν και πολλοί που πέτυχαν αυτό το ποσό μέσα από εφαρμογές υγείας και υγιεινού τρόπου ζωής, συγκεκριμένα το 12%. Οι εφαρμογές lifestyle τα έσοδα των οποίων ξεπέρασαν το εκατομμύριο ανήθλαν στο 10% ενώ μεγάλο ήταν και το μερίδιο των εφαρμογών επεξεργασίας φωτογραφιών και βίντεο, γύρω στο 8%. Μικρότερη ήταν η απήχηση κοινωνικών εφαρμογών, εφαρμογών διασκέδασης και εκπαιδευτικών εφαρμογών, το μερίδιο των οποίων διαμορφώθηκε στο 5%, έκαστες. Διαφορετική ωστόσο είναι η κατανομή των εσόδων στην περίπτωση του Play Store. Στην περίπτωση των Android εφαρμογών, το 66% των πιο προσοδοφόρων αφορούσαν παιχνίδια, ενώ οι εφαρμογές υγείας που γέννησαν εκατομμυριούχους έφτασαν μόνο το 5%, όπως και οι εφαρμογές εργαλεία ή οι εφαρμογές των sport. Λίγο καλύτερα στο 6% ήταν οι εφαρμογές των κοινωνικών δικτύων.«Οι δύο κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση τζίρου ωστόσο ήταν ο εφαρμογές Lifestyle και Health & Fitness, οι οποίες δημιουργούν τα έσοδά τους μέσω συνδρομών ή αγορών εντός της εφαρμογής», ανέφερε ο Ράντι Νέλσον, αναλυτής της Sensor Tower.
Ένα παράδειγμα αποτελεί η εφαρμογή Breethe, η οποια έπιασε το ένα εκατ. δολάρια στα έσοδά της. Πρόκειται για μια εφαρμογή που σας μυεί στο διαλογισμό και την χαλάρωση και παρότι το download είναι δωρεάν το να γίνετε μέλος της κοινότητας και να απολαμβάνετε όλα της τα χαρακτηριστικά κοστίζει 12,99 δολάρια το μήνα.
Τέλος σύμφωνα με τον Nelson, οι 20 κορυφαίες εφαρμογές συνδρομών που δεν είναι παιχνίδια σημείωσαν άνοδο 57% φέτος.
του App Store της Apple ή αντίστοιχα για smartphones μέσω του Google Play; Όπως αποδεικνύεται, ναι και μάλιστα οι περιπτώσεις δεν είναι λίγες.
Μόνο φέτος και μόνο στις ΗΠΑ, 164 διαφορετικοί προγραμματιστές εφαρμογών έβγαλαν με τον τρόπο αυτό το πρώτο τους εκατομμύριο, σύμφωνα με νέα ανάλυση από την Sensor Tower, εταιρεία ερευνών που επικεντρώνεται στις εφαρμογές των App Store και Google Play.
Ωστόσο το κατάστημα εφαρμογών της Apple αποδεικνύεται πιο προσοδοφόρο εν συγκρίσει με αυτό της Google, αφού στην τελευταία περίπτωση μονο 88 εκδότες εφαρμογών κατάφεραν να τζιράρουν πάνω από εκατομμύριο μέσω του Google Play στις ΗΠΑ το 2018.Το γεγονός μεταφράζεται από την αγορά ως απόδειξη πως παρά την κατά πολύ επικριμένη μείωση 30% των αγορών εντός εφαρμογών και μερικούς αιθαίρετους κανόνες που υιοθέτησε τελευταία η Apple, είναι ακόμα δυνατό να δημιουργηθεί μια πραγματικά κερδοφόρα επιχείρηση στο App Store. «Το αναπτυσσόμενο οικοσύστημα του App Store είναι υπεύθυνο για πάνω από 1,5 εκατομμύρια αμερικανικές θέσεις εργασίας», ανέφερε η Apple σε δελτίο τύπου της νωρίτερα μέσα στο μήνα.
«Ο αριθμός των εκδοτών εφαρμογών που έβγαλαν το πρώτο τους εκατομμύριο ή και παραπάνω μέσω του App Store σημείωσε αύξηση κατά περίπου 15% το 2017, με 143 εφαρμογές να πετυχαίνουν το ορόσημο.
Και μιας και ο νους των περισσοτέρων πηγαίνει στις εφαρμογές παιχνιδιών - πράγματι το 33% των προγραμματιστών έγιναν εκατομμυριούχοι πουλώντας παιχνίδια - υπήρξαν και πολλοί που πέτυχαν αυτό το ποσό μέσα από εφαρμογές υγείας και υγιεινού τρόπου ζωής, συγκεκριμένα το 12%. Οι εφαρμογές lifestyle τα έσοδα των οποίων ξεπέρασαν το εκατομμύριο ανήθλαν στο 10% ενώ μεγάλο ήταν και το μερίδιο των εφαρμογών επεξεργασίας φωτογραφιών και βίντεο, γύρω στο 8%. Μικρότερη ήταν η απήχηση κοινωνικών εφαρμογών, εφαρμογών διασκέδασης και εκπαιδευτικών εφαρμογών, το μερίδιο των οποίων διαμορφώθηκε στο 5%, έκαστες. Διαφορετική ωστόσο είναι η κατανομή των εσόδων στην περίπτωση του Play Store. Στην περίπτωση των Android εφαρμογών, το 66% των πιο προσοδοφόρων αφορούσαν παιχνίδια, ενώ οι εφαρμογές υγείας που γέννησαν εκατομμυριούχους έφτασαν μόνο το 5%, όπως και οι εφαρμογές εργαλεία ή οι εφαρμογές των sport. Λίγο καλύτερα στο 6% ήταν οι εφαρμογές των κοινωνικών δικτύων.«Οι δύο κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση τζίρου ωστόσο ήταν ο εφαρμογές Lifestyle και Health & Fitness, οι οποίες δημιουργούν τα έσοδά τους μέσω συνδρομών ή αγορών εντός της εφαρμογής», ανέφερε ο Ράντι Νέλσον, αναλυτής της Sensor Tower.
Ένα παράδειγμα αποτελεί η εφαρμογή Breethe, η οποια έπιασε το ένα εκατ. δολάρια στα έσοδά της. Πρόκειται για μια εφαρμογή που σας μυεί στο διαλογισμό και την χαλάρωση και παρότι το download είναι δωρεάν το να γίνετε μέλος της κοινότητας και να απολαμβάνετε όλα της τα χαρακτηριστικά κοστίζει 12,99 δολάρια το μήνα.
Τέλος σύμφωνα με τον Nelson, οι 20 κορυφαίες εφαρμογές συνδρομών που δεν είναι παιχνίδια σημείωσαν άνοδο 57% φέτος.
Comments