Η Renault κυκλοφόρησε στην Βρετανία ένα διαφημιστικό φιλμ για την επέτειο των 30 ετών κυκλοφορίας του best seller της Clio. Το ολιγόλεπτο κλιπ φαίνεται πως άγγιξε ένα μεγάλο κομμάτι του παγκόσμιου κοινού, το οποίο αντέδρασε μέσω των social media.
Μία ιστορία αγάπης με διάρκεια 30 ετών ένας έρωτας, που παραλίγο να μείνει ανεκπλήρωτος άγγιξε, αρχικά, το κοινό της Βρετανίας και μέσω διαδικτύου το παγκόσμιο κοινό. Η ιστορία, η εξέλιξη και το happy end δείχνουν, από την αρχή, ότι πρόκειται για κάτι ιδιαίτερο και επιτυχημένο.
Το Renault Clio είναι ένα από τα κλασικά ευρωπαϊκά hatchback που βρίσκεται στην αγορά από το 1990. Η Renault γιορτάζει την επερχόμενη 30ετή επέτειο του αυτοκινήτου με μια διαφήμιση που περιγράφει τις τρεις δεκαετίες της ζωής, μέσω μίας μιας ομοφυλοφιλικής σχέσης αγάπης ανάμεσα σε δύο γυναίκες. Οι εικόνες του Clio, παρουσιάζονται διακριτικά και υποστηρίζουν την αφήγηση.
Η ιστορία αφορά τον 30χρονο έρωτα ανάμεσα σε δύο γυναίκες, ξεκινώντας από την παιδική ηλικία και συνεχίζοντας μέχρι το παρόν. Πρόκειται για μια ιστορία με πολύ καλή πλοκή, που μας υπενθυμίζει τι έχει αλλάξει στον πολιτισμό (και στον τρόπο που αντιδρούμε σε καταστάσεις, παραδόσεις και θεσμούς, από το 1990. Επίσης μας δείχνει ότι τα αυτοκίνητα είναι στην καθημερινότητά μας και μπορούν να είναι συναισθηματικοί, σύντροφοι μας στο ταξίδι της ζωής. Όπως και αν αντιμετωπίζετε μία τέτοια ερωτική ιστορία, το μήνυμα της διαφήμισης και ο τρόπος που έχει δοθεί διατηρεί τις ισορροπίες και είναι όμορφος.
Γνωρίζουμε το αυτοκίνητο (και τους πρωταγωνιστές μας) στην εποχή της πρώτης του γενιάς, όταν ένα νεαρό κορίτσι από την Βρετανία που ονομάζεται Gemma περνά χρόνο με μια οικογένεια στη Γαλλία (οι γονείς της έχουν ένα κόκκινο Clio). Η οικογένεια από την Γαλλία έχει επίσης μια νεαρή κόρη. Μετά από κάποια αρχική αμηχανία, τα δύο κορίτσια γίνονται αχώριστες και μοιράζονται παιχνίδια και στιγμές. Παρατηρήστε πόσο διακριτικά πρωταγωνιστεί το κίτρινο Clio στο παρασκήνιο. Η μουσική υπόκρουση είναι η ακουστική εκτέλεση του Wonderwall των Oasis από την Rahel Debebe-Dessalegne.
Προχωράμε στο μέλλον όπου τα κορίτσια είναι νεαρές γυναίκες. Αυτή τη φορά η Γαλλίδα έρχεται στην Αγγλία. Η φιλία ανανεώνεται και ο έρωτας εμφανίζεται. Συμπρωταγωνιστεί ένα μπλε Renault Clio. Η Γαλλίδα (κρύβει ένα μυστήριο) επιστρέφει στην πατρίδα της στέλνει ερωτικά γράμματα, τα οποία βρίσκει ο πατέρας της Gemma και δεν είναι ευχαριστημένος, με τη εξέλιξη της φιλίας. Τα χρόνια περνούν Γαλλίδα παντρεύεται Βρετανό αλλά ο γάμος δεν διαρκεί (η αμφιβολία διακρίνεται στο πρόσωπο της όταν φεύγουν από την εκκλησία). Στη συνέχεια, τη βλέπουμε να φορτώνει τα πράγματά της σε ένα Clio και να πηγαίνει στο κανάλι για να περάσει απέναντι. Οι δύο γυναίκες ενώνονται ξανά και η χαρά τους είναι έντονη. Σύντομα, τις βλέπουμε σε ένα σκούρο πορτοκαλί Clio, τελευταίας γενιάς, με τη δική τους κόρη στο πίσω κάθισμα, οδηγώντας στο σπίτι των γονέων της Gemma, όπου η σχέση τους είναι αποδεκτή. Το δίλεπτο κλιπ ολοκληρώνεται με το tagline: «Το ολοκαίνουργιο Renault Clio: 30 χρόνια στην παραγωγή».
Το αν η Renault εκμεταλλεύεται συναισθηματικά μία ιστορία αγάπης για να πουλήσει αυτοκίνητα, θα το κρίνουν οι θεατές. Είναι αναμφισβήτητο, ωστόσο, ότι τα αυτοκίνητα αποτελούν μέρος της συναισθηματικής ζωής μας και ότι σε 30 χρόνια το Clio, έχει «δει» πολλούς έρωτες να ξεκινούν να ολοκληρώνονται, να διαλύονται και να συνδέονται ξανά. Η διαφήμιση αναβαθμίζει το παιχνίδι της, επειδή ένα κλιπ δύο λεπτών απαιτεί τέτοια συμπίεση, που η αφήγηση πρέπει να είναι έντονη και να μένει αξέχαστη. Ζούμε σε έναν κόσμο όπου τα μικρά βίντεο πρωταγωνιστούν και αυτό της Renault είναι ανάμεσα στα κορυφαία.
Μία ιστορία αγάπης με διάρκεια 30 ετών ένας έρωτας, που παραλίγο να μείνει ανεκπλήρωτος άγγιξε, αρχικά, το κοινό της Βρετανίας και μέσω διαδικτύου το παγκόσμιο κοινό. Η ιστορία, η εξέλιξη και το happy end δείχνουν, από την αρχή, ότι πρόκειται για κάτι ιδιαίτερο και επιτυχημένο.
Το Renault Clio είναι ένα από τα κλασικά ευρωπαϊκά hatchback που βρίσκεται στην αγορά από το 1990. Η Renault γιορτάζει την επερχόμενη 30ετή επέτειο του αυτοκινήτου με μια διαφήμιση που περιγράφει τις τρεις δεκαετίες της ζωής, μέσω μίας μιας ομοφυλοφιλικής σχέσης αγάπης ανάμεσα σε δύο γυναίκες. Οι εικόνες του Clio, παρουσιάζονται διακριτικά και υποστηρίζουν την αφήγηση.
Η ιστορία αφορά τον 30χρονο έρωτα ανάμεσα σε δύο γυναίκες, ξεκινώντας από την παιδική ηλικία και συνεχίζοντας μέχρι το παρόν. Πρόκειται για μια ιστορία με πολύ καλή πλοκή, που μας υπενθυμίζει τι έχει αλλάξει στον πολιτισμό (και στον τρόπο που αντιδρούμε σε καταστάσεις, παραδόσεις και θεσμούς, από το 1990. Επίσης μας δείχνει ότι τα αυτοκίνητα είναι στην καθημερινότητά μας και μπορούν να είναι συναισθηματικοί, σύντροφοι μας στο ταξίδι της ζωής. Όπως και αν αντιμετωπίζετε μία τέτοια ερωτική ιστορία, το μήνυμα της διαφήμισης και ο τρόπος που έχει δοθεί διατηρεί τις ισορροπίες και είναι όμορφος.
Γνωρίζουμε το αυτοκίνητο (και τους πρωταγωνιστές μας) στην εποχή της πρώτης του γενιάς, όταν ένα νεαρό κορίτσι από την Βρετανία που ονομάζεται Gemma περνά χρόνο με μια οικογένεια στη Γαλλία (οι γονείς της έχουν ένα κόκκινο Clio). Η οικογένεια από την Γαλλία έχει επίσης μια νεαρή κόρη. Μετά από κάποια αρχική αμηχανία, τα δύο κορίτσια γίνονται αχώριστες και μοιράζονται παιχνίδια και στιγμές. Παρατηρήστε πόσο διακριτικά πρωταγωνιστεί το κίτρινο Clio στο παρασκήνιο. Η μουσική υπόκρουση είναι η ακουστική εκτέλεση του Wonderwall των Oasis από την Rahel Debebe-Dessalegne.
Προχωράμε στο μέλλον όπου τα κορίτσια είναι νεαρές γυναίκες. Αυτή τη φορά η Γαλλίδα έρχεται στην Αγγλία. Η φιλία ανανεώνεται και ο έρωτας εμφανίζεται. Συμπρωταγωνιστεί ένα μπλε Renault Clio. Η Γαλλίδα (κρύβει ένα μυστήριο) επιστρέφει στην πατρίδα της στέλνει ερωτικά γράμματα, τα οποία βρίσκει ο πατέρας της Gemma και δεν είναι ευχαριστημένος, με τη εξέλιξη της φιλίας. Τα χρόνια περνούν Γαλλίδα παντρεύεται Βρετανό αλλά ο γάμος δεν διαρκεί (η αμφιβολία διακρίνεται στο πρόσωπο της όταν φεύγουν από την εκκλησία). Στη συνέχεια, τη βλέπουμε να φορτώνει τα πράγματά της σε ένα Clio και να πηγαίνει στο κανάλι για να περάσει απέναντι. Οι δύο γυναίκες ενώνονται ξανά και η χαρά τους είναι έντονη. Σύντομα, τις βλέπουμε σε ένα σκούρο πορτοκαλί Clio, τελευταίας γενιάς, με τη δική τους κόρη στο πίσω κάθισμα, οδηγώντας στο σπίτι των γονέων της Gemma, όπου η σχέση τους είναι αποδεκτή. Το δίλεπτο κλιπ ολοκληρώνεται με το tagline: «Το ολοκαίνουργιο Renault Clio: 30 χρόνια στην παραγωγή».
Το αν η Renault εκμεταλλεύεται συναισθηματικά μία ιστορία αγάπης για να πουλήσει αυτοκίνητα, θα το κρίνουν οι θεατές. Είναι αναμφισβήτητο, ωστόσο, ότι τα αυτοκίνητα αποτελούν μέρος της συναισθηματικής ζωής μας και ότι σε 30 χρόνια το Clio, έχει «δει» πολλούς έρωτες να ξεκινούν να ολοκληρώνονται, να διαλύονται και να συνδέονται ξανά. Η διαφήμιση αναβαθμίζει το παιχνίδι της, επειδή ένα κλιπ δύο λεπτών απαιτεί τέτοια συμπίεση, που η αφήγηση πρέπει να είναι έντονη και να μένει αξέχαστη. Ζούμε σε έναν κόσμο όπου τα μικρά βίντεο πρωταγωνιστούν και αυτό της Renault είναι ανάμεσα στα κορυφαία.
Comments