Το κόστος μιας επίθεσης DDoS κυμαίνονται από 52.000 έως 444.000 δολάρια, ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης

Μία επίθεση DDoS στους online πόρους μιας επιχείρησης μπορεί να προκαλέσει σημαντικές απώλειες, που κατά μέσο όρο κυμαίνονται από 52.000 έως 444.000 δολάρια, ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης.



Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Kaspersky Lab και της B2B International, για πολλούς οργανισμούς, τα κόστη αυτά έχουν σοβαρές επιπτώσεις στον ισολογισμό μιας εταιρείας, αλλά ταυτόχρονα βλάπτουν και τη φήμη της, αφού συνεργάτες και πελάτες χάνουν τη δυνατότητα πρόσβασης στους online πόρους της.

Τα συνολικά κόστη προκύπτουν από διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις μετά μια επίθεση DDoS. Σύμφωνα με την έρευνα, το 61% των θυμάτων επιθέσεων DDoS έχασε προσωρινά την πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες. Το 38% των εταιρειών δεν ήταν σε θέση να διεκπεραιώσει βασικές λειτουργικές δραστηριότητες, ενώ το 33% των ερωτηθέντων αναφέρθηκε στην απώλεια επιχειρηματικών ευκαιριών και συμβολαίων. Επιπλέον, για το 29% των περιστατικών DDoS, μια επιτυχημένη επίθεση είχε αρνητικό αντίκτυπο στην εταιρική πιστοληπτική ικανότητα, ενώ στο 26% των περιπτώσεων προκάλεσε αύξηση των ασφαλίστρων.

Στον υπολογισμό του μέσου κόστους των απωλειών, οι ειδικοί συμπεριέλαβαν και τα κόστη αποκατάστασης των συνεπειών ενός τέτοιου περιστατικού. Για παράδειγμα, το 65% των εταιρειών χρησιμοποίησε συμβουλευτικές υπηρεσίες από ειδικούς ψηφιακής ασφάλειας, το 49% των επιχειρήσεων πλήρωσε για να τροποποιήσει την πληροφοριακή υποδομή Πληροφορικής του, το 46% των θυμάτων χρειάστηκε να στραφεί σε δικηγόρους και το 41% στράφηκε σε risk managers. Και αυτά είναι μόνο τα πιο κοινά έξοδα. Οι πληροφορίες για επιθέσεις DDoS και την επακόλουθη διατάραξη των εργασιών λαμβάνουν συχνά δημόσιο χαρακτήρα, γεγονός που προστίθεται στους κινδύνους. Το 38% των εταιρειών υπέστη απώλεια φήμης ως αποτέλεσμα επίθεσης DDoS και σχεδόν ένας στους τρεις ενδιαφερόμενους οργανισμούς έπρεπε να ζητήσει τη συνδρομή συμβούλων εταιρικής επικοινωνίας.

Η τεχνολογία της Kaspersky Lab προσφέρει συνεχή πρόσβαση στους online πόρους των πελατών της, ακόμη και κατά τη διάρκεια πολύπλοκων, χρονοβόρων και προηγουμένως άγνωστων μορφών επιθέσεων DDoS. Η λύση Kaspersky DDoS Protection μεταφέρει την κίνηση των δεδομένων στα κέντρα «εκκαθάρισης» της Kaspersky Lab κατά τη διάρκεια της επίθεσης, φιλτράροντας την κακόβουλη κίνηση, έτσι ώστε ο πελάτης να λαμβάνει μόνο νόμιμα αιτήματα. Αυτό αποτρέπει την υπερφόρτωση υποδομών και υπηρεσιών.

Comments