Ο Jean-Pierre Diernaz είναι ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Nissan και σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε πως η Nissan σχεδιάζει να ηλεκτρίσει περίπου το 40% των αυτοκινήτων που πωλεί στην Ευρώπη έως το 2022. Ανάμεσα σε αυτά δεν βρίσκονται μόνο τα Qashqai και X-Trail, αλλά και τα GT-R και 370Z.
Δεν βλέπω τα σπορ αυτοκίνητα και η ηλεκτροκίνηση να είναι αντικρουόμενες τεχνολογίες. Τα σπορ αυτοκίνητα μπορούν να επωφεληθούν από την ηλεκτροδότηση. Στο τέλος της ημέρας, ένα μοτέρ και μια μπαταρία είναι πολύ πιο εύκολο να μετακινηθούν από μια πλατφόρμα σε μια άλλη, από ένα υπό-τμήμα σε άλλο, παρά ένα πλήρες σύστημα εσωτερικής καύσης.
Ο Diernaz δεν ήταν πρόθυμος να αποκαλύψει πολλές λεπτομέρειες για τα επόμενα Nissan GT-R και Z, λέγοντας πως το GT-R είναι GT-R και η Nissan θα το αναπτύξει και θα το κατασκευάσει μόνη της, με το νέο Z να έχει ξεκινήσει την ανάπτυξή του.
Δεν βλέπω τα σπορ αυτοκίνητα και η ηλεκτροκίνηση να είναι αντικρουόμενες τεχνολογίες. Τα σπορ αυτοκίνητα μπορούν να επωφεληθούν από την ηλεκτροδότηση. Στο τέλος της ημέρας, ένα μοτέρ και μια μπαταρία είναι πολύ πιο εύκολο να μετακινηθούν από μια πλατφόρμα σε μια άλλη, από ένα υπό-τμήμα σε άλλο, παρά ένα πλήρες σύστημα εσωτερικής καύσης.
Ο Diernaz δεν ήταν πρόθυμος να αποκαλύψει πολλές λεπτομέρειες για τα επόμενα Nissan GT-R και Z, λέγοντας πως το GT-R είναι GT-R και η Nissan θα το αναπτύξει και θα το κατασκευάσει μόνη της, με το νέο Z να έχει ξεκινήσει την ανάπτυξή του.
Comments