Οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας θα παρέχουν στους χρήστες τη δυνατότητα να βλέπουν εικόνες ακριβώς μπροστά στα μάτια τους, ενώ θα μπορούν να αλλάζουν την οπτική τους γωνία κουνώντας απλά το κεφάλι τους
Στα μέσα του 2016 αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά η εταιρεία εικονικής πραγματικότητας Oculus VR το headset (συσκευή που τοποθετείται στο κεφάλι) Rift. Μέχρι τώρα, η εταιρεία είχε διαθέσει τη συσκευή μόνο σε δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών, ενώ δεν είχε παρουσιάσει τον τελικό σχεδιασμό αυτής.Το 2014, το Facebook αγόρασε την Oculus VR προς 2 δισεκατομμύρια δολάρια (περίπου 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ), παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δεν είχε καν προχωρήσει στη διάθεση κάποιου καταναλωτικού προϊόντος.
Η ανακοίνωση ότι η Oculus VR σκοπεύει να διαθέσει τη συσκευή της στα μέσα του ερχόμενου έτους σημαίνει ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία HTC θα προλάβει να κυκλοφορήσει πρώτη στην αγορά το δικό της headset, το Vive, το οποίο έχει ανακοινώσει ότι θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στις αρχές του 2016.
Επιπλέον, η κυκλοφορία του Rift πιθανόν θα συμπέσει με τη διάθεση του Morpheus της Sony για το Playstation, το οποίο, όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία, θα κυκλοφορήσει μέσα στους πρώτους μήνες του 2016. Σε αντίθεση με το Morpheus, τα Rift και Vive έχουν σχεδιαστεί για χρήση με υπολογιστές και όχι με παιχνιδομηχανές.
Οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας θα παρέχουν στους χρήστες τη δυνατότητα να βλέπουν εικόνες ακριβώς μπροστά στα μάτια τους, ενώ θα μπορούν να αλλάζουν την οπτική τους γωνία κουνώντας απλά το κεφάλι τους. Στόχος είναι να έχουν οι χρήστες μεγαλύτερη αίσθηση του βάθους, που θα τούς κάνει να πιστεύουν ότι βρίσκονται μέσα στο χώρο που παρουσιάζεται μπροστά στα μάτια τους, είτε αυτό είναι σε ένα video game, ένα ντοκιμαντέρ ή μια ταινία.
Τις δεκαετίες του '80 και του '90 είχαν γίνει μεγάλες προσπάθειες από εταιρείες να εισάγουν παρόμοιες συσκευές στην αγορά, ωστόσο οι περιορισμοί στην τεχνολογία, αλλά και το υψηλό κόστος, είχαν καταστήσει μηδαμινή τη ζήτηση. Ωστόσο, όταν το 2013 η Oculus κατάφερε να συγκεντρώσει το ποσό των 2,4 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 2,1 εκατομμύρια δολάρια) από δωρεές για την ανάπτυξη μιας νέας συσκευής, το ενδιαφέρον αναζωπυρώθηκε για μια ακόμα φορά.
«Έχουμε αυτές τις εξελιγμένες συσκευές που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στην αγορά, ωστόσο δεν έχουμε δει μέχρι στιγμής αντίστοιχο περιεχόμενο», δήλωσε ο Πιρς Χάρντινγκ-Ρολς, υπεύθυνος του τμήματος βίντεο-παιχνιδιών της εταιρείας IHS Technology. «Έχουμε δει μόνο ορισμένα τεχνικά ντέμο. Ωστόσο, η έκθεση βιντεοπαιχνιδιών E3 αποτελεί την κατάλληλη ευκαιρία για τους εμπλεκόμενους φορείς να παρουσιάσουν το περιεχόμενό τους», πρόσθεσε ο ίδιος.
Η E3 θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο στο Λος 'Αντζελες των ΗΠΑ.
«Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα αποκαλύψουμε λεπτομέρειες σχετικά με το hardware, το software, το input, αλλά και πολλά παιχνίδια, ειδικά για το Rift, που δεν έχουμε ακόμα ανακοινώσει», αναφέρει σε ανακοίνωσή που ανήρτησε στο μπλογκ της η εταιρεία. «Η εικονική πραγματικότητα πρόκειται να μεταμορφώσει τον τρόπο που παίζουμε, παρακολουθούμε ταινίες, ψυχαγωγούμαστε και ενημερωνόμαστε. Η Ε3 είναι πολύ κοντά - και αυτό είναι μόνο η αρχή», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Στα μέσα του 2016 αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά η εταιρεία εικονικής πραγματικότητας Oculus VR το headset (συσκευή που τοποθετείται στο κεφάλι) Rift. Μέχρι τώρα, η εταιρεία είχε διαθέσει τη συσκευή μόνο σε δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών, ενώ δεν είχε παρουσιάσει τον τελικό σχεδιασμό αυτής.Το 2014, το Facebook αγόρασε την Oculus VR προς 2 δισεκατομμύρια δολάρια (περίπου 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ), παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δεν είχε καν προχωρήσει στη διάθεση κάποιου καταναλωτικού προϊόντος.
Η ανακοίνωση ότι η Oculus VR σκοπεύει να διαθέσει τη συσκευή της στα μέσα του ερχόμενου έτους σημαίνει ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία HTC θα προλάβει να κυκλοφορήσει πρώτη στην αγορά το δικό της headset, το Vive, το οποίο έχει ανακοινώσει ότι θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στις αρχές του 2016.
Επιπλέον, η κυκλοφορία του Rift πιθανόν θα συμπέσει με τη διάθεση του Morpheus της Sony για το Playstation, το οποίο, όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία, θα κυκλοφορήσει μέσα στους πρώτους μήνες του 2016. Σε αντίθεση με το Morpheus, τα Rift και Vive έχουν σχεδιαστεί για χρήση με υπολογιστές και όχι με παιχνιδομηχανές.
Οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας θα παρέχουν στους χρήστες τη δυνατότητα να βλέπουν εικόνες ακριβώς μπροστά στα μάτια τους, ενώ θα μπορούν να αλλάζουν την οπτική τους γωνία κουνώντας απλά το κεφάλι τους. Στόχος είναι να έχουν οι χρήστες μεγαλύτερη αίσθηση του βάθους, που θα τούς κάνει να πιστεύουν ότι βρίσκονται μέσα στο χώρο που παρουσιάζεται μπροστά στα μάτια τους, είτε αυτό είναι σε ένα video game, ένα ντοκιμαντέρ ή μια ταινία.
Τις δεκαετίες του '80 και του '90 είχαν γίνει μεγάλες προσπάθειες από εταιρείες να εισάγουν παρόμοιες συσκευές στην αγορά, ωστόσο οι περιορισμοί στην τεχνολογία, αλλά και το υψηλό κόστος, είχαν καταστήσει μηδαμινή τη ζήτηση. Ωστόσο, όταν το 2013 η Oculus κατάφερε να συγκεντρώσει το ποσό των 2,4 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 2,1 εκατομμύρια δολάρια) από δωρεές για την ανάπτυξη μιας νέας συσκευής, το ενδιαφέρον αναζωπυρώθηκε για μια ακόμα φορά.
«Έχουμε αυτές τις εξελιγμένες συσκευές που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στην αγορά, ωστόσο δεν έχουμε δει μέχρι στιγμής αντίστοιχο περιεχόμενο», δήλωσε ο Πιρς Χάρντινγκ-Ρολς, υπεύθυνος του τμήματος βίντεο-παιχνιδιών της εταιρείας IHS Technology. «Έχουμε δει μόνο ορισμένα τεχνικά ντέμο. Ωστόσο, η έκθεση βιντεοπαιχνιδιών E3 αποτελεί την κατάλληλη ευκαιρία για τους εμπλεκόμενους φορείς να παρουσιάσουν το περιεχόμενό τους», πρόσθεσε ο ίδιος.
Η E3 θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο στο Λος 'Αντζελες των ΗΠΑ.
«Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα αποκαλύψουμε λεπτομέρειες σχετικά με το hardware, το software, το input, αλλά και πολλά παιχνίδια, ειδικά για το Rift, που δεν έχουμε ακόμα ανακοινώσει», αναφέρει σε ανακοίνωσή που ανήρτησε στο μπλογκ της η εταιρεία. «Η εικονική πραγματικότητα πρόκειται να μεταμορφώσει τον τρόπο που παίζουμε, παρακολουθούμε ταινίες, ψυχαγωγούμαστε και ενημερωνόμαστε. Η Ε3 είναι πολύ κοντά - και αυτό είναι μόνο η αρχή», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Comments