«Κατόπιν διαταγής των διεθνών πιστωτών, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ συμφώνησε να αυξήσει τους φόρους στον ναυτιλιακό κλάδο».
«Την ώρα που έχει ξεκινήσει η δημόσια συζήτηση στην Ελλάδα για τα νέα μέτρα λιτότητας που αποτελούν προαπαιτούμενο για ένα τρίτο πακέτο διάσωσης, ο ναυτιλιακός κλάδος της χώρας δέχεται όλο και περισσότερες πιέσεις να επωμιστεί μεγαλύτερο μέρος του βάρους», αναφέρει δημοσίευμα της Wall Street Journal και εξηγεί:
«Κατόπιν διαταγής των διεθνών πιστωτών, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ συμφώνησε να αυξήσει τους φόρους στον ναυτιλιακό κλάδο -έναν κλάδο που αποτελεί τόσο μεγάλο μέρος της ελληνικής κουλτούρας, ώστε οι φοροαπαλλαγές του να προφυλάσσονται από το Σύνταγμα. Ο ελληνικός ναυτιλιακός κλάδος κυριαρχείται από ένα μικρό κύκλο οικογενειακών επιχειρήσεων που ελέγχουν σχεδόν το ένα πέμπτο του παγκόσμιου στόλου και αποτελεί από παλιά πηγή εθνικής υπερηφάνειας».
Παράλληλα, το δημοσίευμα αναφέρει: «Ωστόσο τα επώδυνα οικονομικά μέτρα των τελευταίων ετών έχουν τροφοδοτήσει μια βαθύτατη υποψία σε πολλούς Έλληνες πως οι μεγαλοεφοπλιστές της χώρας δεν πληρώνουν το δικό τους δίκαιο μερίδιο. Η ναυτιλιακή κοινότητα της χώρας πρέπει να είναι έτοιμη να σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος για να βοηθήσει τη χώρα να βγει από την οικονομική κρίση», δήλωσε τον Ιανουάριο σε συνέδριο εφοπλιστών ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Θοδωρής Δρίτσας, λίγες ημέρες αφότου ο ΣΥΡΙΖΑ ήλθε στην εξουσία».
«Την ώρα που έχει ξεκινήσει η δημόσια συζήτηση στην Ελλάδα για τα νέα μέτρα λιτότητας που αποτελούν προαπαιτούμενο για ένα τρίτο πακέτο διάσωσης, ο ναυτιλιακός κλάδος της χώρας δέχεται όλο και περισσότερες πιέσεις να επωμιστεί μεγαλύτερο μέρος του βάρους», αναφέρει δημοσίευμα της Wall Street Journal και εξηγεί:
«Κατόπιν διαταγής των διεθνών πιστωτών, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ συμφώνησε να αυξήσει τους φόρους στον ναυτιλιακό κλάδο -έναν κλάδο που αποτελεί τόσο μεγάλο μέρος της ελληνικής κουλτούρας, ώστε οι φοροαπαλλαγές του να προφυλάσσονται από το Σύνταγμα. Ο ελληνικός ναυτιλιακός κλάδος κυριαρχείται από ένα μικρό κύκλο οικογενειακών επιχειρήσεων που ελέγχουν σχεδόν το ένα πέμπτο του παγκόσμιου στόλου και αποτελεί από παλιά πηγή εθνικής υπερηφάνειας».
Παράλληλα, το δημοσίευμα αναφέρει: «Ωστόσο τα επώδυνα οικονομικά μέτρα των τελευταίων ετών έχουν τροφοδοτήσει μια βαθύτατη υποψία σε πολλούς Έλληνες πως οι μεγαλοεφοπλιστές της χώρας δεν πληρώνουν το δικό τους δίκαιο μερίδιο. Η ναυτιλιακή κοινότητα της χώρας πρέπει να είναι έτοιμη να σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος για να βοηθήσει τη χώρα να βγει από την οικονομική κρίση», δήλωσε τον Ιανουάριο σε συνέδριο εφοπλιστών ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Θοδωρής Δρίτσας, λίγες ημέρες αφότου ο ΣΥΡΙΖΑ ήλθε στην εξουσία».
Comments