Το e-mail marketing είναι μια άμεση μορφή digital marketing η οποία χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (αλλιώς e-mail ή email) ως μια μορφή επικοινωνίας στο marketing. Γενικά, κάθε email το οποίο στέλνει μία επιχείρηση σε έναν περιστασιακό ή σε έναν πιστό πελάτη θεωρείται e-mail marketing.
Συνηθίζεται τα email να περιέχουν διαφημίσεις, αιτήματα επιχειρήσεων, ή προσφορές σε προϊόντα που ζητούν οι πελάτες ή δωρεές και αυτό σημαίνει πως χτίζεται πίστη, εμπιστοσύνη καθώς και αναγνωρισιμότητα της εταιρίας. Το email marketing μπορεί να εφαρμοστεί είτε σε παλιούς πελάτες είτε σε μια βάση πελατών, των οποίων η εταιρία έχει κρατήσει τα στοιχεία τους.
e-mail marketing
15 Στατιστικά τα οποία αποδεικνύουν ότι το Email Marketing δεν έχει πεθάνει αλλά διαρκώς αναπτύσσεται!
Μέχρι το 2013, υπήρχαν κοντά 3.9 δισεκατομμύρια email λογαριασμοί παγκοσμίως, με αυτόν τον αριθμό να αναμένεται να αυξηθεί στα 4.9 δισεκατομμύρια μέχρι το τέλος του 2017.
247 δισεκατομμύρια emails στέλνονται καθημερινά. Αυτό είναι ίσο με ένα email κάθε 0.00000035 δευτερόλεπτα.
Για κάθε ένα $1 που ξοδεύεται στο email marketing, ο μέσος όρος που επιστρέφεται είναι $44.25.
Οι καταναλωτές που γίνονται αντικείμενο marketing μέσω email τείνουν να ξοδεύουν 138% περισσότερο από ότι τα άτομα που δεν λαμβάνουν προσφορές από emails.
Υπάρχουν 897 εκατομμύρια mobile email χρήστες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρήσεων και τους απλών χρηστών.
Το 48% των emails διαβάζονται από κινητές συσκευές.
Το 91% των καταναλωτών χρησιμοποιούν το email τουλάχιστον μια φορά την ημέρα.
Σε καθημερινή βάση, χρήστες από την Αμερική αλληλεπιδρούν με 11 εταιρίες μέσω email, με 9 μέσω Facebook και με 8 μέσω Twitter.
Μία πρόσφατη έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μία εταιρία αποκτά σχεδόν 40 φορές περισσότερο νέους πελάτες από ότι το Facebook και το Twitter.
Το 44% των καταναλωτών απέκτησαν μια προσφορά εντός του 2013 βασισμένο σε ένα προωθητικό email που έλαβαν.
Όταν ερωτάται ο μέσος χρήστης-καταναλωτής για το πώς προτιμάει να ενημερώνεται, το 90% προτιμά ένα email newsletter, ενώ μόνο το 10% επιλέγει το Facebook.
Το 60% των marketers πιστεύουν ότι το email marketing παράγει ROI για τις εταιρίες.
Το 72% των καταναλωτών κάνει εγγραφή στα emails επειδή επιθυμεί να έχει εκπτώσεις, αλλά μόνο το 8.2% εγγράφεται επειδή νιώθει μία ιδιαίτερη εκτίμηση για την εταιρία.
Το conversion, όσον αφορά το Email, παρουσιάζεται 3 φορές υψηλότερο σε σχέση με τα Social Media
Το 48% των καταναλωτών δηλώνει ότι προτιμά να επικοινωνεί με τις εταιρίες μέσω email.
Πηγή: spinningsm.gr
Συνηθίζεται τα email να περιέχουν διαφημίσεις, αιτήματα επιχειρήσεων, ή προσφορές σε προϊόντα που ζητούν οι πελάτες ή δωρεές και αυτό σημαίνει πως χτίζεται πίστη, εμπιστοσύνη καθώς και αναγνωρισιμότητα της εταιρίας. Το email marketing μπορεί να εφαρμοστεί είτε σε παλιούς πελάτες είτε σε μια βάση πελατών, των οποίων η εταιρία έχει κρατήσει τα στοιχεία τους.
e-mail marketing
15 Στατιστικά τα οποία αποδεικνύουν ότι το Email Marketing δεν έχει πεθάνει αλλά διαρκώς αναπτύσσεται!
Μέχρι το 2013, υπήρχαν κοντά 3.9 δισεκατομμύρια email λογαριασμοί παγκοσμίως, με αυτόν τον αριθμό να αναμένεται να αυξηθεί στα 4.9 δισεκατομμύρια μέχρι το τέλος του 2017.
247 δισεκατομμύρια emails στέλνονται καθημερινά. Αυτό είναι ίσο με ένα email κάθε 0.00000035 δευτερόλεπτα.
Για κάθε ένα $1 που ξοδεύεται στο email marketing, ο μέσος όρος που επιστρέφεται είναι $44.25.
Οι καταναλωτές που γίνονται αντικείμενο marketing μέσω email τείνουν να ξοδεύουν 138% περισσότερο από ότι τα άτομα που δεν λαμβάνουν προσφορές από emails.
Υπάρχουν 897 εκατομμύρια mobile email χρήστες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρήσεων και τους απλών χρηστών.
Το 48% των emails διαβάζονται από κινητές συσκευές.
Το 91% των καταναλωτών χρησιμοποιούν το email τουλάχιστον μια φορά την ημέρα.
Σε καθημερινή βάση, χρήστες από την Αμερική αλληλεπιδρούν με 11 εταιρίες μέσω email, με 9 μέσω Facebook και με 8 μέσω Twitter.
Μία πρόσφατη έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μία εταιρία αποκτά σχεδόν 40 φορές περισσότερο νέους πελάτες από ότι το Facebook και το Twitter.
Το 44% των καταναλωτών απέκτησαν μια προσφορά εντός του 2013 βασισμένο σε ένα προωθητικό email που έλαβαν.
Όταν ερωτάται ο μέσος χρήστης-καταναλωτής για το πώς προτιμάει να ενημερώνεται, το 90% προτιμά ένα email newsletter, ενώ μόνο το 10% επιλέγει το Facebook.
Το 60% των marketers πιστεύουν ότι το email marketing παράγει ROI για τις εταιρίες.
Το 72% των καταναλωτών κάνει εγγραφή στα emails επειδή επιθυμεί να έχει εκπτώσεις, αλλά μόνο το 8.2% εγγράφεται επειδή νιώθει μία ιδιαίτερη εκτίμηση για την εταιρία.
Το conversion, όσον αφορά το Email, παρουσιάζεται 3 φορές υψηλότερο σε σχέση με τα Social Media
Το 48% των καταναλωτών δηλώνει ότι προτιμά να επικοινωνεί με τις εταιρίες μέσω email.
Πηγή: spinningsm.gr
Comments