Τέλος οι γυμνές φωτογραφίσεις για το Playboy



Τέλος στη δημοσίευση γυμνών φωτογραφιών στις σελίδες του βάζει το Playboy, όπως αποφάσισε η διοίκηση του περιοδικού, ενόψει των μεγάλων αλλαγών που δρομολογούνται στο περιεχόμενό του, από τον ερχόμενο Μάρτιο.


Η απόφαση, όπως αναφέρουν οι New York Times, ελήφθη οριστικά πριν από έναν μήνα σε συνάντηση κορυφαίων συντακτών με τον ιστορικό ιδρυτή του περιοδικού Χιου Χέφνερ, στην περίφημη Playboy Mansion, με τον τελευταίο, 89 ετών πλέον, να συμφωνεί πως έχει έρθει η στιγμή για το δημιούργημά του να υποστεί ολικό «λίφτινγκ».
Στο πλαίσιο των αλλαγών, στις σελίδες του περιοδικού θα εξακολουθούν να υπάρχουν μοντέλα σε προκλητικές πόζες, ωστόσο δεν θα εμφανίζονται πλέον εντελώς γυμνές. Όπως εκτιμούν υψηλόβαθμα στελέχη του, το Playboy έχει πλέον ξεπεραστεί από τις αλλαγές στις οποίες το ίδιο πρωτοστάτησε τον περασμένο αιώνα.

«Όταν βρίσκεσαι πλέον ένα κλικ μακριά από κάθε είδους σεξουαλική εικόνα και μάλιστα δωρεάν, το περιεχόμενό μας είναι απλά ξεπερασμένο στην συγκεκριμένη συγκυρία», παραδέχεται ο Σκοτ Φλάντερς, εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας.

Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε ότι η κυκλοφορία του Playboy, που κυμαινόταν στα 5,6 εκατ. αντίτυπα το 1975, πλέον έχει πέσει στα 800.000, ενώ πολλά από τα περιοδικά τα οποία ακολούθησαν το μοντέλο που δημιούργησε, έχουν πλέον εξαφανιστεί. Το Penthouse, ο μεγαλύτερός του αντίπαλος, προσπάθησε να απαντήσει στην ψηφιακή απειλή γεμίζοντας τις σελίδες του με ακόμη πιο προκλητικό περιεχόμενο. Το αποτέλεσμα; Δεν κατάφερε ποτέ να ανακάμψει.

Οσο για το τι θα συνθέτει το ανανεωμένο προφίλ του Playboy, σύμφωνα με τον Φλάντερς, πέρα από στήλες για το σεξ, το περιοδικό θα συνεχίσει την παράδοση της ερευνητικής δημοσιογραφίας, των εκ βαθέων συνεντεύξεων και της φαντασίας.

«Βασικό κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε είναι οι νέοι άντρες των πόλεων. Η διαφορά μεταξύ σε εμάς και το Vice, είναι ότι στόχος μας είναι οι άντρες που έχουν δουλειά», αναφέρει.

Comments