Η δημιουργία ενός ευρωπαϊκού δικτύου σταθμών φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ο στόχος της «συμμαχίας» τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ειδικότερα, η BMW, η Daimler, η Ford και το Volkswagen Group (που περιλαμβάνει επίσης τις Audi και Porsche) ανακοίνωσαν ότι θα κατασκευαστούν 400 σταθμοί φόρτισης, που θα παρέχουν υπηρεσίες ταχύτατης φόρτισης σε αυτοκίνητα που κινούνται σε πολυσύχναστους δρόμους.
Όσον αφορά στη μεγάλη δύναμη του χώρου της ηλεκτροκίνησης, Tesla Motors, όπως αναφέρει το BBC, τα οχήματά της δεν θα είναι σε θέση να χρησιμοποιούν αυτά τα σημεία, καθώς τα συστήματά τους είναι διαφορετικά.
Οι οδηγοί θα μπορούν να φορτίζουν σε ταχύτητα 350 kW, πολύ υψηλότερα σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση των εταιρειών, σκοπός είναι η γρήγορη κατασκευή ενός σημαντικού αριθμού σταθμών για να είναι δυνατά τα μεγάλα ταξίδια για τους οδηγούς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Οι εργασίες αναμένεται να αρχίσουν το 2017.
Με αυτή την κίνηση επιδιώκεται η καθιέρωση της χρήσης ηλεκτροκίνητων αυτοκίνητων στην Ευρώπη, καθώς μέχρι τώρα κατέχουν πολύ μικρό κομμάτι της αγοράς. Ένας λόγος για αυτό είναι το ότι οι οδηγοί ανησυχούν πως η μπαταρία του οχήματος μπορεί να αδειάσει πριν αυτό φτάσει σε σταθμό φόρτισης.
Παρόλα αυτά, όπως επισημαίνει το Reuters, δεν γνωστοποιήθηκε το ακριβές ύψος της επένδυσης.
Σημειώνεται πως η γερμανική κυβέρνηση έχει συμφωνήσει να βοηθήσει την αυτοκινητοβιομηχανία με επιδοτήσεις όσον αφορά στον τομέα των ηλεκτροκίνητων, με αποτέλεσμα οι γερμανικές εταιρείες να επιδίδονται σε «αγώνα δρόμου» για την επιτάχυνση της ανάπτυξης τέτοιων αυτοκινήτων και υποδομών.
Ειδικότερα, η BMW, η Daimler, η Ford και το Volkswagen Group (που περιλαμβάνει επίσης τις Audi και Porsche) ανακοίνωσαν ότι θα κατασκευαστούν 400 σταθμοί φόρτισης, που θα παρέχουν υπηρεσίες ταχύτατης φόρτισης σε αυτοκίνητα που κινούνται σε πολυσύχναστους δρόμους.
Όσον αφορά στη μεγάλη δύναμη του χώρου της ηλεκτροκίνησης, Tesla Motors, όπως αναφέρει το BBC, τα οχήματά της δεν θα είναι σε θέση να χρησιμοποιούν αυτά τα σημεία, καθώς τα συστήματά τους είναι διαφορετικά.
Οι οδηγοί θα μπορούν να φορτίζουν σε ταχύτητα 350 kW, πολύ υψηλότερα σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση των εταιρειών, σκοπός είναι η γρήγορη κατασκευή ενός σημαντικού αριθμού σταθμών για να είναι δυνατά τα μεγάλα ταξίδια για τους οδηγούς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Οι εργασίες αναμένεται να αρχίσουν το 2017.
Με αυτή την κίνηση επιδιώκεται η καθιέρωση της χρήσης ηλεκτροκίνητων αυτοκίνητων στην Ευρώπη, καθώς μέχρι τώρα κατέχουν πολύ μικρό κομμάτι της αγοράς. Ένας λόγος για αυτό είναι το ότι οι οδηγοί ανησυχούν πως η μπαταρία του οχήματος μπορεί να αδειάσει πριν αυτό φτάσει σε σταθμό φόρτισης.
Παρόλα αυτά, όπως επισημαίνει το Reuters, δεν γνωστοποιήθηκε το ακριβές ύψος της επένδυσης.
Σημειώνεται πως η γερμανική κυβέρνηση έχει συμφωνήσει να βοηθήσει την αυτοκινητοβιομηχανία με επιδοτήσεις όσον αφορά στον τομέα των ηλεκτροκίνητων, με αποτέλεσμα οι γερμανικές εταιρείες να επιδίδονται σε «αγώνα δρόμου» για την επιτάχυνση της ανάπτυξης τέτοιων αυτοκινήτων και υποδομών.
Comments