Η Nάνσυ Αλεξιάδη επιστρέφει με καυτή φωτογράφηση

Με τη Νάνσυ Αλεξιάδη συναντηθήκαμε στα νότια προάστια, λίγο μετά τη φωτογράφησή της. Παρότι δεν επιθυμεί να αναφερθούμε σε ονόματα όσον αφορά στα προσωπικά της, είμαι περίεργος
να μάθω αν κάποια στιγμή έφτασε κοντά στο γάμο, δεδομένου πως είχε μια μακροχρόνια σχέση με γνωστό επιχειρηματία. «Δεν μου έχουν κάνει ποτέ πρόταση γάμου. Εκ του αποτελέσματος, θεωρώ πως δεν βρέθηκε ο κατάλληλος άνθρωπος ώστε να προχωρήσω στο επόμενο βήμα. Από την άλλη, δεν έχω νιώσει ότι θέλω να μείνω με τον άλλο για πάντα. Ο γάμος, όμως, δεν με φοβίζει. Είμαι άνθρωπος που μου αρέσουν η δέσμευση και η συντροφικότητα». Πριν λίγες μέρες (στις 28 Ιουλίου) έγινε 34 ετών. Ωστόσο, το καμπανάκι της μητρότητας δεν έχει χτυπήσει. «Δυστυχώς όχι ακόμα. Μήπως είναι ανησυχητικό;» προσθέτει γελώντας.

«Κάθε χωρισμός μού στοιχίζει»

Από τον τρόπο που με κοιτάζει, βλέπω μια γυναίκα που, αν θελήσει κάτι, θα το διεκδικήσει πάση θυσία, ώστε να το κατακτήσει. «Διεκδικώ. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως πάντα τα καταφέρνω. Ειδικά στο κομμάτι της δουλειάς, όπως σε συνεργασίες με καλλιτέχνες και στη δισκογραφία, έχω πολλά όνειρα». Σε προσωπικό επίπεδο, πάντως, φαίνεται χορτασμένη. «Στις σχέσεις είμαι control freak, ώστε να ξέρω τι μου γίνεται. Δεν θέλω να αφήνομαι, αλλά μου συμβαίνει! Όταν μπλέκεις με το συναίσθημα, δεν μπορείς να το ορίσεις και να κοντρολάρεις τις καταστάσεις» ξεκαθαρίζει. Στο παρελθόν έχει παρακολουθήσει αγόρι της, έχει ψάξει σε κινητά, αλλά όσο περνάνε τα χρόνια καταστάλαξε στο τι θέλει από τη ζωή, αλλά και τους άντρες που βρίσκονται δίπλα της. «Κάθε χωρισμός μού στοιχίζει. Αυτό που μαθαίνεις με την πάροδο των ετών είναι να ξεπερνάς τους χωρισμούς σου πιο εύκολα». Σήμερα, είναι ερωτευμένη; Υπήρξαν κάποια δημοσιεύματα που τη θέλουν εδώ και κάποιους μήνες σε σχέση. «Όχι. Αυτή την περίοδο είμαι μόνη μου και έχω δώσει προτεραιότητα στη δουλειά μου. Για την ακρίβεια, είμαι πολύ καιρό μόνη μου, αλλά χαρούμενη, διότι, για να είμαι καλά, δεν χρειάζεται απαραίτητα να βρίσκομαι σε σχέση. Αυτή τη στιγμή, δεν μου λείπουν ο έρωτας και η συντροφικότητα. Θέλω να κάνω ένα restart στη ζωή μου και χρειάζεται να μείνω μόνη. Εξάλλου, έπειτα από μια μακροχρόνια σχέση, δεν μπορείς να μεταπηδάς σε μια άλλη. Θέλει χρόνο».
Ακούγοντάς την κάτι μου λέει πως έχει εισπράξει ζήλια και καταπίεση από συντρόφους της. «Ισχύει. Έχω δεχτεί καταπίεση και γκρίνια, διότι η δουλειά μου έχει προβολή και δημόσιες σχέσεις, κάτι που δεν αρέσει σε όλους. Ο άντρας που θα είναι δίπλα μου πρέπει να είναι ώριμος και κατασταλαγμένος για να το δεχτεί, να μη ζηλεύει και να μην έχει κόμπλεξ. Επειδή, λοιπόν, οι σχέσεις, πλέον, έχουν γίνει δύσκολες και περίεργες, θεωρώ πως ο κάθε άνθρωπος πρέπει να έχει το χώρο και το χρόνο του. H ζήλια είναι ωραία, δείχνει ενδιαφέρον, αλλά μέχρι ενός ορίου». Αυτό που την ιντριγκάρει σε έναν άντρα δεν είναι τόσο η εμφάνιση. «Η εμφάνιση παίζει ρόλο στην αρχή. Στο τέλος, αυτό που με κερδίζει είναι τα στοιχεία της προσωπικότητας και του χαρακτήρα. Μου αρέσει ένας άντρας να είναι απλός, με όλη τη σημασία της λέξης, και όχι επιδειξιομανής και ψεύτης. Αυτά τα δυο με εξοργίζουν». Εκείνη λέει ψέματα; «Όχι, και όταν πάω να πω, φαίνομαι από χιλιόμετρα» εξομολογείται.

«Ενημερώνομαι καθημερινά για τις πολιτικές εξελίξεις»

Εδώ και λίγους μήνες ερμήνευσε σε επανεκτέλεση το τραγούδι του λαϊκού τραγουδιστή Βαγγέλη Περπινιάδη με τίτλο «Ούτε τα λεφτά σου», που κυκλοφόρησε από το Sfygmos Radio. Αλήθεια, τα λεφτά τι ρόλο παίζουν στη ζωή της; «Όλοι τα χρειαζόμαστε για να καλύπτουμε τις ανάγκες μας και να μπορούμε να ζούμε καλά. Στο παρελθόν οι τραγουδιστές βγάλαμε αρκετά χρήματα, ειδικά όταν τα νυχτερινά κέντρα ήταν ανοιχτά πέντε και έξι φορές την εβδομάδα. Τότε έκανα σπατάλες σε ρούχα και καλλυντικά, διότι δεν συνειδητοποιούσα πως αυτές οι αμοιβές δεν θα κρατούσαν για πάντα. Με τα μυαλά που έχω τώρα θα έκανα διαφορετική διαχείριση» παραδέχεται. Η Νάνσυ εξακολουθεί να μένει στην περιοχή του Ελληνικού, με τη μητέρα της και την αδελφή της, Σάντυ. Οι γονείς της έχουν χωρίσει εδώ και χρόνια, αλλά διατηρεί άριστες σχέσεις με τον πατέρα της, από τον οποίο κληρονόμησε και τα γαλάζια μάτια της. Λίγο πριν αποχαιρετιστούμε, με εκπλήσσει ευχάριστα: Παρατηρώντας την οθόνη του κινητού της, βλέπω πως υπάρχουν αρκετά applications από ειδησεογραφικά sites. «Ενημερώνομαι καθημερινά για τις πολιτικές εξελίξεις, διότι νιώθω πως αυτή την εποχή διακυβεύεται το μέλλον μας. Δυστυχώς, τα πράγματα είναι πολύ ανησυχητικά και λυπάμαι πολύ που μια τόσο όμορφη χώρα, όσο η Ελλάδα, έχει φτάσει σε αυτό το σημείο».

Η Νάνσυ Αλεξιάδη αυτή την εποχή εμφανίζεται κάθε Παρασκευή και Σάββατο στο νυχτερινό κέντρο Yaz στο Ναύπλιο με τη Χριστίνα Κολέτσα, ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις για συνεργασία και στην Αθήνα.

Comments